Kontaktirajte nas

TIP Preporod
Radoslava Grujića 4
Beograd, Srbija

Tel: +381 11 245 80 54
E-mail: tippreporod @ gmail.com

RADNO VREME
8 – 16 h (ponedeljak-četvrtak)
8 – 13 h ( petak)

Pitanja i odgovori

Knjige možete da platite pouzećem ili uplatnicom, nakon čega ćemo Vam isporučiti knjige kurirskom službom ili poštanskim putem.

Knjige šaljemo u roku od 3 do 5 dana, u zavisnosti od načina uplate i slanja.

Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača Republike Srbije kao i odredbi Zakona o unutrašnjoj trgovini Republike Srbije.

Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu.

Rok za isticanje nesaobraznosti je 2 godine od dana kupovine.

Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije.

Povrat robe se u tom slučaju vrši na naš trošak, a prijava ide u jednostavna tri koraka:

1. Pošaljite Vaš zahtev našem operateru na adresu tippreporod@gmail.com

Obavezno navedite sledeće podatke:
• ime i prezime
• e-mail adresu i kontakt telefon
• broj fakture ili gotovinskog računa koji ste dobili sa robom
• poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije

2. Artikle namenjene za povrat adekvatno spakujte kako ne bi došlo do oštećenja u transportu. Obavezno priložite fakturu ili gotovinski račun, a na koverti napišite „reklamacija“ i broj dokumenta koji ste dobili. Molimo Vas da ne zaboravite da priložite originalni dokument (fakturu ili gotovinski račun) jer bez originalnog dokumenta , na žalost, nismo u mogućnosti da zamenimo robu

3. Nakon što oštećena roba stigne u naše prostorije i proveri se opravdanost reklamacije, ispravan artikal biće isporučen na vašu adresu. Ukoliko artikal više nemamo u ponudi, biće izvršen povraćaj novca.

Zamena oštećenog artikla ide na trošak prodavca i vrši se preko odgovarajuće kurirske službe.

Formular reklamacionog zahteva možete preuzeti ovde.

Cena slanja se usklađuje sa cenovnikom slanja štampanog materijala putem kurirske službe ili Pošte Srbije.

Ukoliko niste na adresi, kuriri su u obavezi da vam dostave obaveštenje (pismeno ili telefonom) o pokušaju uručenja.

Isporuka će biti pokušana još jednom a nakon 2 neuspešna pokušaja, pošiljka se vraća pošiljaocu.

Molimo Vas da prilikom narudžbe naglasite željeno vreme isporuke.